"CIASTKOWE" CANDY U MADAM MIRABELL !

Długo myślałam czym was mogę obdarować na Święta, aż w końcu wymyśliłam "Ciastkowe" Candy ;)
Ciastkowe nie dlatego że dotyczy ciastek ale Ciastka. Wszakże do oddania mam Duuuużą Świąteczną skarpetę z kieszonką z wyhaftowanym ciastkiem. I małego Ciastka - zawieszkę. I jeśli nie znajdę się wcześniej w szpitalu to postaram się dołączyć do tego prezent niespodziankę.

Skarpeta jest duża i pomieści sporo prezentów, jej długość to około 70 cm
a pani Ciastek jest malutka ale urocza ;)



 Aby wziąć udział w Candy należy:
1. Zostawić komentarz pod postem
2. Umieścić poniższy banerek z aktywnym linkiem na swoim blogu, a osoby nieposiadające blogów, mogą zamieścić link na swojej ścianie na Facebooku.
3. Zostać obserwatorem mojego bloga, osoby nie posiadające profilu na bloggerze mogą polubić profil Madam Mirabell na Facebooku.
4. Anonimki albo osoby z Facebooka nie posiadające tutaj konta proszę o pozostawienie maila kontaktowego



Zapisy trwają do 20.12.2013 do godziny 24.00 
Prezent postaram się wysłać szybciutko kurierem by dotarł przed Wigilią.

ZAPRASZAM SERDECZNIE DO ZABAWY !!!

Komentarze

  1. to ja w takim razie zostawiam komentarz:) bardzo mi sie podoba ta wieeeeelka skarpeciocha:)
    pozostawiam maila, w razi "W" :D
    magda.chabierska@gmail.com

    a info udostepnie na fb, bo nie wiem jak mam Cie polubic jako blogger :P
    buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przesliczności rozdajesz, dobrze ,ze mam już internet ;o)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładne szyjątka :) Ustawię się z przyjemnością. Pozdrawiam Ania z bloga werandaeulalii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Witam, ustawiam się w kolejce i pozdrawiam.Wesołych Świąt
    szyjikolorowozyj.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Witam, ja tez ustawiam się w w kolejce . Dziękuję za możliwość :)
    http://herbatazcynamonem1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Dobrze, że tu trafiłam... ustawiam się w kolejce ;)
    Pozdrawiam świątecznie z życzeniami zdrowia, ciepła i radości :)

    zapraszam na moje candy: http://tworczyporanek.blogspot.com/2013/12/candy.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Zawsze marzyłam o prezencie w skarpecie. Może to właśnie w tym roku? ^^ Do zabawy z miłą chęcią się przyłączam i ciepłe pozdrowienia z http://zwiatremipodwiatr-ana.blogspot.com/ załączam. =)

    OdpowiedzUsuń
  8. Najserdeczniejsze życzenia
    Cudownych świąt Bożego Narodzenia,
    Ciepła i wielkiej radości,
    Miłych oraz hojnych gości,
    Pod choinką dużo prezentów,
    A w Twoim sercu wiele sentymentów.
    Wesołych Świąt!!!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty