Wiosenne Candy i trochę zimy...

Wiosna za oknem. Słoneczko świeci, nawet wczoraj wpadła nam do pokoju pierwsza, jeszcze senna mucha. To mnie akurat jakoś szczególnie nie ucieszyło, ale chyba oznacza, że nie tylko ja się budzę na wiosnę ale przyroda też ;o)

Cały czas staram się myśleć, że to będzie dobry rok. Dużo zmian nas czeka i mam nadzieję, że uda się je przeprowadzić, tak jak sobie zaplanowaliśmy. Ale jednak trochę zimy gdzieś się czai po kątach, trochę jej w sercu zostało... Ale niedobrze rozpamiętywać przykrości, pewnie i tak przyjdą jakieś nowe. Puki co myślę, że to będzie jednak "dobry rok". O zmianach jakie planujemy napiszę później... może jutro...

Teraz o Candy. Wyszło mi właśnie, że dwa lata temu na koniec lutego zaczęłam pisać bloga. Pierwszy rok z dość mierną częstotliwością ale jednak coś tam się zdarzało. Czyli to Candy takie trochę rocznicowe a takie trochę wiosenne. Słonko świeci za oknem, żółciutkie to i Candy będzie żółte. Chciałam kogoś z was obdarować żółtym, pastelowym pojemniczkiem z emalii i dwoma emaliowanymi miseczkami, żółtymi w białe grochy. A do tego żółte kwiatki ;o) Bo niedługo dzień kobiet, bo wiosna, bo to będzie dobry rok - mam nadzieję, że nie tylko dla mnie ale również dla Was. Kwiatki zanim by dojechały do jednej z was to mogłyby zwiędnąć, więc będą to cebulki narcyzów, które uwielbiam na wiosnę, Może uda mi się jeszcze skończyć jeszcze jeden żółciutki prezent, ale to niespodzianka ;)

Zasady chyba takie jak zwykle.


1. Zostawić komentarz pod tym postem. Anonimki proszone są o podanie adresu mailowego.
2. Dodać mojego bloga do Obserwowanych ( nie jest to warunek konieczny)
3. Polubić moją stronę na facebooku ( to także nie jest warunek konieczny)
4. Umieścić Baner wraz z linkiem na swoim blogu.

Będzie mi bardzo miło jeśli ktoś z was zechce zostać ze mną na dłużej i nie pominie punktu 2 i 3.

Zakończenie Candy Wiosennego w pierwszy dzień wiosny o północy ;)
czyli 21.03.2014

A tutaj banerek i widoczne na nim upominki


Zapraszam do zabawy ;o)

1 Leave a comment on this post. If you don`t have blog please provide your email address. 
2 Add to Following my blog (this is not a necessary condition) 
3 Like my page on Facebook (this is also not a necessary condition) 
4 Place a banner with a link to your blog. 

I would be very nice if one of you wants to be with me for a long time, and do not skip step 2 and 3 

End of Candy Spring on the first day of spring at midnight;) 
21.03.2014 


And above is a banner, showing gifts.

Komentarze

  1. Fajne wiosenne garnuszki,
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. W punkcie 4 nie ma dopisku jak w punktach 2-3: "nie jest to warunek konieczny". Więc jak nie mam swojego bloga, to zabawa nie dla mnie ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, że jak najbardziej również dla Ciebie. jeśli nie masz bloga to wiadomym jest, że niczego nigdzie nie umieszczasz ;o) Pozdrawiam

      Usuń
  3. Odrobina słońca na co dzień to będzie coś :))
    Zapisuje się do zabawy
    PS
    Jak tam Antoś?

    OdpowiedzUsuń
  4. są śliczne!!!!!!!!!!! prawdziwa słoneczna wiosna...juz umieszczam banerek:)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię ten kolor. Jest taki optymistyczny. U mnie w zestawie jest taka sama cukierniczka :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piszę się z chęcią na takie żółwie, które zwiastują wiosnę
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Jaki śliczny zestaw:) Z miłą chęcią ustawiam się w kolejce:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow! Takie tajne candy a ja dopiero teraz się zapisuje?! :-)
    Piękne nagrody, ciekawy blog! Chętnie zostanę tu na dłużej

    OdpowiedzUsuń
  9. Trzymam kciuki za pomyślność roku. Przyłączam się do zabawy. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. o jakie cudne wiosenne akcenty staję i ja :)
    Gratuluję rocznicy i zycze następnych i pogody ducha :)
    pozdarwiam

    OdpowiedzUsuń
  11. a mozesz udostepnic dodawanie obserwatrów blogera

    OdpowiedzUsuń
  12. Poproszę mnie dołączyć do zabawy o takie cudeńka ! :-)))
    Nie pomijam punktów ;-))

    OdpowiedzUsuń
  13. Jaki żółty, wiosenny kolorek, z przyjemnością ustawię się w kolejce, banerek na blogu, pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jak takie cuda to i ja szczęścia spróbuje:)))

    OdpowiedzUsuń
  15. Zapisuje się i zapraszam na moje CANDY , pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. o wow, jakie cudowne prezenty, że też chcesz się tego pozbyć;)
    zapisuje się, banerek w mojej zakładce: Candy, Rozdania...

    ps. zapraszam na moje groszkowo-motylkowe candy!

    OdpowiedzUsuń
  17. Senna mucha to juz parę tygodni temu do nas wleciała do mieszkania, jak tylko zaczęło sie ciepło :)
    Cytrynowe emalie cudowne :)
    Zapisuję się :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Sliczne miseczki :) Z checia sie przylacze,banerek umiescilam na FB,
    gio.azia@gmail.com Pozdrawiam-Azia

    OdpowiedzUsuń
  19. Żółty jest taki ciepły. Jeśli tylko uwierzysz, na pewno przyniesie Ci szczęście przez kolejny blogowy roczek. Do zabawy z miłą chęcią się przyłączam i ciepłe pozdrowienia z http://zwiatremipodwiatr-ana.blogspot.com/ załączam. =)

    OdpowiedzUsuń
  20. Chyba jeszcze uda się zapisac ... zagapiłam się .Piękne te cukierasy .. a może ostatni beda pierwszymi ... Banerek wstawiam u siebie na http://kuzniamaliny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty