Mason jar - słój z kranem ;)

Jakiś czas temu czytając bloga Iwonki  Ona ma siłę... trafiłam na świetny post o lemoniadzie, a w nim cudowne zdjęcia, na których były słoje z kranikami do napojów. Śliczne... po prostu słoje mnie zauroczyły. Szukałam podobnych w internecie na stronach polskich sklepów, ale jeżeli jakieś znalazłam to nie podobały mi się one tak bardzo, jak tamte. Zachorowałam na takie słoje i postanowiłam zakupić sobie taki w USA. I przyszedł w końcu o taki:





Zakupiłam dwa takie cudne słoje. Żeby trochę obniżyć koszty wysyłki, więc jeśli komuś spodobałby się taki słój z dyspenserem to mam jeden do odsprzedania. Jest duży, pojemność to 2 galony. Świetnie nadaje się na zimne napoje na lato, poncz albo grog na zimę albo nawet do nastawienia nalewki ;o)


Komentarze

  1. justynko one są cudne...ale chyba cena zwala z nóg????

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam takie słoje i sama szukam podobnego, znalazłam idealny ale cena mnie powaliła... Jeżeli nadal masz jeden do odsprzedania, to biorę w ciemno :-) Napisz mi proszę czy jest jeszcze dostępny!
    Pozdrawiam serdecznie Ania

    OdpowiedzUsuń
  3. JA też chcę taki koniecznie, jestem zainteresowana kupnem albo chociaż namiarami na sklep gdzie mogę zamówić taki sam??? Proszę o info:) Pozdrawiam MAja

    OdpowiedzUsuń
  4. ładne słoje ;) pozdrawiam
    szycie-i-zycie.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny słój! Czy możesz podać stronę sklepu w którym został zakupiony? pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Witam, czy ten słój jest jeszcze dostępny? Jestem zainteresowana :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. hej, czy masz jeszcze ten słój do sprzedania? :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty