Wyniki Candy i wiosna w ogrodzie ;)

Wiosna do nas przyszła, wszystkie znaki na niebie i ziemi na to wskazują. A oto kilka znaków na ziemi ;) 





A teraz, żeby nie przedłużać. Wyniki Candy. Policzyłam wszystkie posty, oczywiście pominęłam własne odpowiedzi ;). I poprosiłam mojego męża, by zabawił się w maszynę losującą czyli podał liczbę od 1 do 18. Dzięki jego wyborowi wygrała Qura Domowa, Gratuluje serdecznie i proszę o podanie adresu do wysyłki. A wszystkim pozostałym serdecznie dziękuję za wspólną zabawę i za zainteresowanie ;)

Komentarze

  1. Gratuluje i dziekuje za zabawę , piękna wiosna i mam nadzieję ,że chomik poszedł w siną dal...

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki za zabawę ^_~
    Piękna wiosna
    Uściski

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem ciekawa gdzie wy tę wiosnę znajdujecie? Prześliczne pączki :)
    Dzięki za zabawę
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. hurrrrrra:)))))))))))))))))))) bardzo dziękuję:)))))))i podziękowania dla męża:))))ale się cieszę:))))
    a magnolia cudna...u nas dopiero minimini pączki!!

    OdpowiedzUsuń
  5. gratuluję Qrce i dziękuję za zabawę:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne zdjęcia wiosny uchwyciłaś w ogrodzie, u mnie póki co kwitną tylko krokusy :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty