Torebeczka dla dziewczynki

Moja mała dziewczynka ma 20 miesięcy i już zaczyna nosić torebeczki na rączce. Najczęściej wrzuca do nich drewniane klocki. A potem idzie przez cały pokój postękując, żeby pokazać mi swoje ciężkie skarby. I tak oto powstała mała torebeczka dla niewielkiej dziewczynki w kształcie głowy laleczki. Myślę ze może spodobać się również troszkę większej Panience niż moja. W planach na jutro mam jeszcze uszycie dwóch torebeczek - truskaweczek.




Co prawda nie wiem co wyjdzie z moich planów,bo jutro muszę zacząć szyć księżniczkowy strój karnawałowy dla pewnej dziewczynki. Hmm...mam nadzieję, że strój wyjdzie tak by spełnić oczekiwania dziecka ;) A sukienka powinna wyglądać tak:


Komentarze

  1. Śliczna torebeczka, zapraszam do mnie po wyróżnienie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty