Małe co nieco...

Dziś słońce się schowało i moja energia do pracy schowała się razem z nim. Bawiłam się troszkę w taki malutki projekcik, takie małe co nieco ;) Powstały malutkie sakieweczki na biżuterię. przydatne w podróży albo w dużej przepastnej damskiej torebce. W środku maja 8 małych kieszonek na kolczyki oraz oczywiście wolną przestrzeń na korale albo bransoletki. 


Ja zawsze mam problem w trakcie kilkudniowego wyjazdu, gdzie włożyć biżuterię. W kosmetyczce zawsze mi się wszystko plącze i dość często gubię jakiś element. A tak wszystko razem w jednym miejscu. Rozwiązałam swój własny problem ;)




Komentarze

  1. Fajne sakieweczki, dobry pomysł na przechowywanie biżuterii :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo pomysłowe sakieweczki. Rzeczywiście w podróży nie ma gdzie schować biżuterii.Pozdrawiam i zapraszam do mnie :-).

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty